Discover
Subject
- 191 -
- 18 Εκπαίδευση
- 15 Αξιολόγηση
- 12 Education
- 11 Εκπαιδευτικοί
- 11 Μαθησιακές δυσκολίες
- 10 Διαπολιτισμικότητα
- 8 Attitudes
- 8 Children
- 8 Students
- next >
Item Type
Date
- 2 9000 - 9999
- 750 2000 - 2999
- 173 1977 - 1999
Οι στόχοι που τίθενται από το Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος πραγματοποιούνται μέσα από τρία αλληλένδετα επίπεδα μάθησης, με υπόβαθρο πάντα τη δυναμική σύνδεση παιδαγωγικής θεωρίας και εκπαιδευτικής πράξης. Τα τρία αυτά επίπεδα περιλαμβάνουν τρεις κύκλους σπουδών, οι οποίοι αντιστοιχούν στις τρεις διαστάσεις του δυναμικού ρόλου του εκπαιδευτικού.
Browse
Recent Submissions
01 Mar 2021
Author(s):Παπαρούνη, Φωτεινή
01 Mar 2021
Author(s):Κυριακού, Φωτεινή
23 Feb 2021
Author(s):Κοκοβέ, Χαρίκλεια
21 Feb 2021
Author(s):Κούτσιανου, Αθηνά
Η αυτοεκτίμηση και τα κίνητρα ως παράμετροι επαγγελματικής ικανοποίησης εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής
21 Feb 2021
Author(s):Μασούρας, Βασίλειος
21 Feb 2021
Author(s):Μπόλλα, Ειρήνη-Μαρία
21 Feb 2021
Author(s):Κικίδου, Ελένη
17 Feb 2021
Author(s):Παπαγεωργίου, Ναπολέων
Author(s):Καραγιάννης, Κωνσταντίνος Ι.
04 Jan 2021
Author(s):Γκλίναβος, Ζώης
21 Dec 2020
Author(s):Χουλιάρας, Ιωάννης
15 Dec 2020
Author(s):Χαλβατζή, Μαρία
15 Dec 2020
Author(s):Μαλέσκου, Ειρήνη