Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39028
Title: Η επιρροή της γονεϊκής εμπλοκής στην σχέση του εκπαιδευτικού με τους μαθητές με ή χωρίς Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και την αυτοαποτελεσματικότητά του
The influence of parental involvement on the teacher's relationship with students with or without Special Educational Needs and their self-efficacy
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Εκπαίδευση
Keywords: Γονεϊκή εμπλοκή,Σχέση με μαθητή,Αυτοαποτελεσματικότητα,Parental involvement,Relationship with student,Self-efficacy
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39028
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E._Τσιάβος,X.(2025).pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons