Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39028
Title: | Η επιρροή της γονεϊκής εμπλοκής στην σχέση του εκπαιδευτικού με τους μαθητές με ή χωρίς Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και την αυτοαποτελεσματικότητά του The influence of parental involvement on the teacher's relationship with students with or without Special Educational Needs and their self-efficacy |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Εκπαίδευση |
Keywords: | Γονεϊκή εμπλοκή,Σχέση με μαθητή,Αυτοαποτελεσματικότητα,Parental involvement,Relationship with student,Self-efficacy |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39028 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
M.E._Τσιάβος,X.(2025).pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License