Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39028
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τσιάβος, Χρήστος | el |
dc.date.accessioned | 2025-06-11T11:33:57Z | - |
dc.date.available | 2025-06-11T11:33:57Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39028 | - |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.subject | Γονεϊκή εμπλοκή | el |
dc.subject | Σχέση με μαθητή | el |
dc.subject | Αυτοαποτελεσματικότητα | el |
dc.subject | Parental involvement | en |
dc.subject | Relationship with student | en |
dc.subject | Self-efficacy | en |
dc.title | Η επιρροή της γονεϊκής εμπλοκής στην σχέση του εκπαιδευτικού με τους μαθητές με ή χωρίς Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και την αυτοαποτελεσματικότητά του | el |
dc.title | The influence of parental involvement on the teacher's relationship with students with or without Special Educational Needs and their self-efficacy | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Εκπαίδευση | el |
heal.dateAvailable | 2025-06-11T11:34:57Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2025-06-02 | - |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία, η οποία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του δεύτερου έτους του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων κατά το έτος 2024-2025, αποτελείται από δύο βασικά μέρη. Το πρώτο μέρος είναι θεωρητικό και εξετάζει το αντικείμενο της εργασίας. Συγκεκριμένα, αναλύσαμε και καταγράψαμε δεδομένα, πληροφορίες και ερευνητικά ευρήματα σχετικά με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην εκπαίδευση, τον ρόλο του δασκάλου στις σχέσεις του με τους μαθητές και την αίσθηση της αυτοεκτίμησης και αυτοαποτελεσματικότητάς του, με την οικογένεια να παίζει επίσης ρόλο ως εξωτερικός παράγοντας. Το δεύτερο μέρος αφορά την έρευνα που πραγματοποιήσαμε με στόχο να προσδιορίσουμε την επίδραση της γονεϊκής εμπλοκής στη σχέση εκπαιδευτικού και μαθητή, τόσο για μαθητές με όσο και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και την αυτοεκτίμηση και αυτοαποτελεσματικότητά τους από την πλευρά των δασκάλων. Η έρευνα περιλαμβάνει τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν και τη συσχέτισή τους με διάφορους παράγοντες. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι η γονεϊκή εμπλοκή έχει θετική επίδραση στη σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή, καθώς και στην αίσθηση αυτοεκτίμησης και αυτοαποτελεσματικότητας του δασκάλου, με τους γονείς να διαδραματίζουν υποστηρικτικό ρόλο και να νιώθουν ασφαλείς στην αλληλεπίδρασή τους με τους μαθητές τους. | el |
heal.abstract | This thesis, which was prepared in the context of the second year of the Master's Program "Special Education and Education" of the Pedagogical Department of Elementary Education of the University of Ioannina in the year 2024-2025, consists of two main parts. The first part is theoretical and examines the subject of the work. In particular, we analyzed and recorded data, information and research findings about special educational needs in education, the role of the teacher in his relationships with students and his sense of self-esteem and self-efficacy, with the family also playing a role as an external factor. The second part concerns the research we carried out with the aim of determining the effect of parental involvement on the teacher-student relationship, both for students with and without special educational needs, as well as their self-esteem and self-efficacy from the teachers' point of view. The research involves the statistical analysis of the collected data and its correlation with various factors. The results of the research show that parental involvement has a positive effect on the teacher-student relationship, as well as the teacher's sense of self-esteem and self-efficacy, with parents playing a supportive role and feeling safe in their interactions with their students. | en |
heal.advisorName | Μορφίδη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Μορφίδη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Σούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Ευαγγέλου, Φίλιππος | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 127 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
M.E._Τσιάβος,X.(2025).pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License