Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39051
Title: Ανάπτυξη δεξιοτήτων κι αξιολόγηση του γραπτού λόγου μέσω της διδασκαλίας πολυτροπικών κειμένων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης με μαθητές 10-12 ετών
Skills development and written language assessment through the teaching of multimodal texts in primary education: a case study with 10-12-year-old students
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Ανάπτυξη γραπτού λόγου
Written language development
Δεξιότητες γραμματισμού
Literacy skills
Keywords: Πολυτροπικά κείμενα,Multimodal texts,Πρωτοβάθμια εκπαίδευση,Primary education
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39051
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. Γκούμας Στ. (2025).pdf12.42 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons