Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39051| Title: | Ανάπτυξη δεξιοτήτων κι αξιολόγηση του γραπτού λόγου μέσω της διδασκαλίας πολυτροπικών κειμένων στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης με μαθητές 10-12 ετών Skills development and written language assessment through the teaching of multimodal texts in primary education: a case study with 10-12-year-old students |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
| Subject classification: | Ανάπτυξη γραπτού λόγου Written language development Δεξιότητες γραμματισμού Literacy skills |
| Keywords: | Πολυτροπικά κείμενα,Multimodal texts,Πρωτοβάθμια εκπαίδευση,Primary education |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39051 |
| Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Δ.Δ. Γκούμας Στ. (2025).pdf | 12.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License