Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39009
Title: | Η αυτοαποτελεσματικότητα, οι διδακτικές πρακτικές και η αξιολόγηση ως επιδραστικοί παράγοντες στη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Self-efficacy, instructional practices and assessment as influential factors in the inclusion of students with special educational needs. |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Εκπαίδευση Ειδική αγωγή |
Keywords: | Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,Αυτοαποτελεσματικότητα,Συμπερίληψη,Διδακτικές πρακτικές,Αξιολόγηση,Students with special educational needs,Self-efficacy,Inclusion,Teaching practices,Assessment |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39009 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. Χανδρινού Σπυριδούλα (2025).pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License