Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39009
Title: Η αυτοαποτελεσματικότητα, οι διδακτικές πρακτικές και η αξιολόγηση ως επιδραστικοί παράγοντες στη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Self-efficacy, instructional practices and assessment as influential factors in the inclusion of students with special educational needs.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Εκπαίδευση
Ειδική αγωγή
Keywords: Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,Αυτοαποτελεσματικότητα,Συμπερίληψη,Διδακτικές πρακτικές,Αξιολόγηση,Students with special educational needs,Self-efficacy,Inclusion,Teaching practices,Assessment
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39009
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Χανδρινού Σπυριδούλα (2025).pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons