Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39192
Title: | Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση προσωποκεντρικού εκπαιδευτικού προγράμματος για την αλλαγή της αυτοαντίληψης και της υιοθέτησης διευκολυντικών στάσεων για τη μάθηση, των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Development, implementation, and evaluation of a person-centered educational program aimed at changing self-concept and promoting the adoption of facilitative attitudes toward learning among primary school teachers |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Εκπαίδευση |
Keywords: | Αυτοαντίληψη,Αυτοεκτίμηση,Αυτοαποτελεσματικότητα,Ενσυναίσθηση,Άνευ όρων αποδοχή,Αυθεντικότητα,Διευκολυντικές στάσεις,Προσωποκεντρική Προσέγγιση,Εκπαιδευτικοί,Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,Self-concept,Self-esteem,Self-efficacy,Empathy,Unconditional positive regard,Congruence,Facilitative attitudes,Person-centred approach,Teachers,Primary education |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39192 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ._Δημητρακοπούλου, Δ.(2025).pdf | 2.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License