Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39192
Title: Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση προσωποκεντρικού εκπαιδευτικού προγράμματος για την αλλαγή της αυτοαντίληψης και της υιοθέτησης διευκολυντικών στάσεων για τη μάθηση, των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Development, implementation, and evaluation of a person-centered educational program aimed at changing self-concept and promoting the adoption of facilitative attitudes toward learning among primary school teachers
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Εκπαίδευση
Keywords: Αυτοαντίληψη,Αυτοεκτίμηση,Αυτοαποτελεσματικότητα,Ενσυναίσθηση,Άνευ όρων αποδοχή,Αυθεντικότητα,Διευκολυντικές στάσεις,Προσωποκεντρική Προσέγγιση,Εκπαιδευτικοί,Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,Self-concept,Self-esteem,Self-efficacy,Empathy,Unconditional positive regard,Congruence,Facilitative attitudes,Person-centred approach,Teachers,Primary education  
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39192
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ._Δημητρακοπούλου, Δ.(2025).pdf2.37 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons