Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39171
Title: Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού και η εννοιολογική μετάβαση στους ρητούς αριθμούς στην Άλγεβρα: διερεύνηση της επίδρασης των πλαισιοποιημένων ασκήσεων.
The natural numbers bias and the conceptual change to rational numbers in Algebra: investigating the effect of contextualized tasks.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
University Of Ioannina. School of Education.
Subject classification: Διδακτική των Μαθηματικών
Mathematics Education
Teaching of Mathematics
Keywords: Φυσικοί αριθμοί,Natural numbers,Ρητοί αριθμοί,Rational numbers
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39171
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Αργυρίου Μαγδαληνή (2025).pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.