Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39170
Title: Διερεύνηση των Στάσεων Φοιτητών Π.Τ.Δ.Ε. απέναντι στη Χρήση Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης για τη Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Investigation of the Attitudes of P.T.D.E. Students Towards the Use of Artificial Intelligence Tools for Teaching Science in Primary Education
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Φυσικές επιστήμες
Keywords: Τεχνητή Νοημοσύνη,Στάσεις φοιτητών,Εκπαιδευτική παρέμβαση,Artificial intelligence,Student attitudes,Educational intervention,ChatGPT,DeepSeek,Magic School
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39170
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Γιαπουτζή Μαίρη (2025).pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons