Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39171| Title: | Η προκατάληψη του φυσικού αριθμού και η εννοιολογική μετάβαση στους ρητούς αριθμούς στην Άλγεβρα: διερεύνηση της επίδρασης των πλαισιοποιημένων ασκήσεων. The natural numbers bias and the conceptual change to rational numbers in Algebra: investigating the effect of contextualized tasks. |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης University Of Ioannina. School of Education. |
| Subject classification: | Διδακτική των Μαθηματικών Mathematics Education Teaching of Mathematics |
| Keywords: | Φυσικοί αριθμοί,Natural numbers,Ρητοί αριθμοί,Rational numbers |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39171 |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. Αργυρίου Μαγδαληνή (2025).pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.