Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38529
Title: | Το θεατρικό παιχνίδι ως εκπαιδευτικό εργαλείο ενδυνάμωσης κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με νοητική αναπηρία. Theatrical play as an educational tool for strengthening social skills in students with intellectual disabilities. |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Εκπαίδευση |
Keywords: | Θεατρικό παιχνίδι,Νοητική αναπηρία,Κοινωνικές δεξιότητες,Συναισθηματική οργάνωση,Διαπροσωπικές σχέσεις,Theatrical play,Intellectual disability,Social skills,Emotional organization,Interpersonal relationships |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38529 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18234 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. Χήτας Βασίλειος (2024).pdf | 1.93 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License