Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38529| Title: | Το θεατρικό παιχνίδι ως εκπαιδευτικό εργαλείο ενδυνάμωσης κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με νοητική αναπηρία. Theatrical play as an educational tool for strengthening social skills in students with intellectual disabilities. | 
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | 
| Subject classification: | Εκπαίδευση | 
| Keywords: | Θεατρικό παιχνίδι,Νοητική αναπηρία,Κοινωνικές δεξιότητες,Συναισθηματική οργάνωση,Διαπροσωπικές σχέσεις,Theatrical play,Intellectual disability,Social skills,Emotional organization,Interpersonal relationships | 
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38529 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18234 | 
| Appears in Collections: | Διατριβές  Μεταπτυχιακής  Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. Χήτας Βασίλειος (2024).pdf | 1.93 MB | Adobe PDF | View/Open | 
This item is licensed under a Creative Commons License
     
    
 
                         
                         
     
    