Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38529
Title: Το θεατρικό παιχνίδι ως εκπαιδευτικό εργαλείο ενδυνάμωσης κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με νοητική αναπηρία.
Theatrical play as an educational tool for strengthening social skills in students with intellectual disabilities.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Εκπαίδευση
Keywords: Θεατρικό παιχνίδι,Νοητική αναπηρία,Κοινωνικές δεξιότητες,Συναισθηματική οργάνωση,Διαπροσωπικές σχέσεις,Theatrical play,Intellectual disability,Social skills,Emotional organization,Interpersonal relationships
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38529
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18234
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Χήτας Βασίλειος (2024).pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons