Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧήτας, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorChitas, Vasileiosen
dc.date.accessioned2024-11-11T11:24:33Z-
dc.date.available2024-11-11T11:24:33Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38529-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18234-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel
dc.subjectΝοητική αναπηρίαel
dc.subjectΚοινωνικές δεξιότητεςel
dc.subjectΣυναισθηματική οργάνωσηel
dc.subjectΔιαπροσωπικές σχέσειςel
dc.subjectTheatrical playen
dc.subjectIntellectual disabilityen
dc.subjectSocial skillsen
dc.subjectEmotional organizationen
dc.subjectInterpersonal relationshipsen
dc.titleΤο θεατρικό παιχνίδι ως εκπαιδευτικό εργαλείο ενδυνάμωσης κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με νοητική αναπηρία.el
dc.titleTheatrical play as an educational tool for strengthening social skills in students with intellectual disabilities.en
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαίδευσηel
heal.languageelel
heal.accesscampusel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2024-09-
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη έχει ως στόχο να ερευνήσει την χρήση του θεατρικού παιχνιδιού ως εκπαιδευτικού εργαλείου για την ενδυνάμωση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με νοητική αναπηρία. Στην έρευνα συμμετείχαν 5 παιδιά με ελαφριά νοητική αναπηρία και αξιολογήθηκαν οι κοινωνικές τους δεξιότητες μέσα στην θεατρική ομάδα, κατά τo πρώτο και το ενδέκατο μάθημα θεατρικού παιχνιδιού, σε σύνολο έντεκα σχεδιασμένων μαθημάτων. Τα αποτελέσματα ήταν ελπιδοφόρα, αφού διαπιστώθηκε ότι τα παιδιά τα οποία συμμετείχαν στη έρευνα σημείωσαν βελτίωση τους τομείς της κοινωνικότητας, της συναισθηματικής οργάνωσης και στο πεδίο των διαπροσωπικών σχέσεων, που αποτελούσαν και τους τρείς άξονες του ερευνητικού εργαλείου. Επιβεβαιώνεται έτσι ότι το θεατρικό παιχνίδι και οι διαδικασίες εμπλοκής στην θεατρική δράση συμβάλλουν σημαντικά στην αναβάθμιση του κοινωνικού προφίλ των συμμετεχόντων μέσα από ένα οριοθετημένο πλαίσιο επικοινωνίας.el
heal.abstractThe present study aims to investigate the use of theatrical play as an educational tool to strengthen social skills in students with intellectual disabilities. In the research, 5 children with mild intellectual disabilities participated and their social skills were evaluated in the theater group, during the first and eleventh lesson of theater play, in a set of eleven planned lessons. The results were promising, since it was found that the children who participated in the research showed an improvement in the areas of sociability, their emotional organization and in the field of interpersonal contact, which were all three axes of the research tool. It is thus confirmed that the theatrical play and the processes of involvement in the theatrical action contribute significantly to the upgrading of the social profile of the participants through a limited communication framework.en
heal.advisorNameΣούλης, Σπυρίδων-Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΣούλης, Σπυρίδων-Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάναel
heal.academicPublisherΣχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages138 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Χήτας Βασίλειος (2024).pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons