Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36880
Title: | Ο σχολικός εκφοβισμός και οι στρεσογόνες καταστάσεις ως επιδραστικοί παράγοντες στην αυτοεκτίμηση των ατόμων με αναπηρία: εκπαιδευτικές προεκτάσεις School bullying and stressfull situations as effective factors on the self-esteem of people with disabilities: educational implications |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής |
Subject classification: | Αναπηρία Disability |
Keywords: | Σχολικός εκφοβισμός,Στρεσογόνες καταστάσεις,Αυτοεκτίμηση,Άτομα με αναπηρία,School bullying,Stressful situations,Self-esteem,People with disabilities |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36880 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16593 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε Μπίκα Μαρία Ιφιγένεια (2024).pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License