Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36880
Title: Ο σχολικός εκφοβισμός και οι στρεσογόνες καταστάσεις ως επιδραστικοί παράγοντες στην αυτοεκτίμηση των ατόμων με αναπηρία: εκπαιδευτικές προεκτάσεις
School bullying and stressfull situations as effective factors on the self-esteem of people with disabilities: educational implications
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής
Subject classification: Αναπηρία
Disability
Keywords: Σχολικός εκφοβισμός,Στρεσογόνες καταστάσεις,Αυτοεκτίμηση,Άτομα με αναπηρία,School bullying,Stressful situations,Self-esteem,People with disabilities
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36880
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16593
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε Μπίκα Μαρία Ιφιγένεια (2024).pdf1.77 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons