Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32246
Title: Δημιουργία εργαλείου για την αξιολόγηση της μαθηματικής ικανότητας, αποφοίτων δημοτικού, με χρήση της θεωρίας Απόκρισης Ερωτήματος
Creating a tool for evaluating the performance of graduate primary school students using Item Response Theory
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Θεωρία Απόκρισης Ερωτήματος
Keywords: Θεωρία Απόκρισης Ερωτήματος,Μαθηματική ικανότητα,Ερωτηματολόγιο,Στατιστικό περιβάλλον R,Item Response Theory,Mathematical ability,Questionnaires,R software environment for statistical computing
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32246
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12058
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΡΙΖΟΥ ΑΡΣΙΝΟΗ-ΕΙΡΗΝΗ 2022.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons