Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡίζου, Αρσινόη-Ειρήνηel
dc.date.accessioned2022-12-20T12:08:22Z-
dc.date.available2022-12-20T12:08:22Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32246-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12058-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΘεωρία Απόκρισης Ερωτήματοςel
dc.subjectΜαθηματική ικανότηταel
dc.subjectΕρωτηματολόγιοel
dc.subjectΣτατιστικό περιβάλλον Rel
dc.subjectItem Response Theoryen
dc.subjectMathematical abilityen
dc.subjectQuestionnairesen
dc.subjectR software environment for statistical computingen
dc.titleΔημιουργία εργαλείου για την αξιολόγηση της μαθηματικής ικανότητας, αποφοίτων δημοτικού, με χρήση της θεωρίας Απόκρισης Ερωτήματοςel
dc.titleCreating a tool for evaluating the performance of graduate primary school students using Item Response Theoryen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis*
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΘεωρία Απόκρισης Ερωτήματος-
heal.dateAvailable2022-12-20T12:09:23Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 69-71el
heal.abstractΗ αξιολόγηση της πραγματικής βασικής μαθηματικής ικανότητας των μαθητών αποτελεί ένα φλέγον ζήτημα καθώς ένα απλό διαγώνισμα με την κλασσική ισοδύναμη βαθμολόγηση-αναντίρρητα δεν μπορεί να αντιστοιχήσει στην πραγματική ικανότητα τους παρότι είναι ο πιο σύνηθες τρόπος για την αξιολόγηση της ικανότητας στα Μαθηματικά. Η παρούσα διπλωματική, έχει στόχο στην δόμηση ενός σταθμισμένου εργαλείου μέτρησης της πραγματικής απόδοσης στα Μαθηματικά με την εφαρμογή των μοντέλων (μιας, δύο και τριών παραμέτρων) της Θεωρίας Απόκρισης Ερωτήματος και την ανάπτυξη κώδικα μέσω του ευρέως διαδεδομένου στατιστικού περιβάλλοντος R και το πακέτο LTM (Latent Trait Models). Επιπλέον, επι-χειρείται ταυτόχρονα και μια σύγκριση των απαντήσεων των μαθητών με αυτές μελλοντικών δασκάλων που θα κληθούν να διδάξουν μαθηματικά στο Δημοτικό.el
heal.abstractAssessing students' true basic math ability is a burning issue as a simple quiz with the classic equivalent grading-undeniably cannot match their actual ability although it is the most common way to assess math ability. The present dissertation aims to build a weighted tool for measuring actual performance in Mathematics by applying the 1PL, Rasch, 2PL and 3PL models of the Question Answer Theory and developing code through the widely used statistic R environment and the LTM (Latent Trait Models) package. In addition, a comparison is made at the same time with the students' answers with those of future teachers who will be called to teach mathematics in primary school.en
heal.advisorNameΜαυρίδης, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages79 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΡΙΖΟΥ ΑΡΣΙΝΟΗ-ΕΙΡΗΝΗ 2022.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons