Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30703
Title: Εφαρμογή και αξιολόγηση ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για τη διευκόλυνση της μετάβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Implementation and evaluation of a psychoeducational program for the facilitation of the transition to Higher Education
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Φοιτητές -- Ψυχολογία
Keywords: Μετάβαση,Εκπαιδευτικές μεταβάσεις,Προσαρμογή φοιτητών,Πρωτοετείς φοιτητές και άγχος,Αυτοεκτίμηση φοιτητών,Ψυχοεκπαιδευτικά προγράμματα,Transition,Educational transitions,Adjustment of freshmen,Freshmen and stress,Student self-esteem,Psychoeducational programs
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30703
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10545
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΑΡΑΤΖΟΓΙΑΝΝΗ ΒΑΝΑ 2020.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons