Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30026
Title: | Η στρατηγική κατασκευής προβλημάτων "Τι θα συνέβαινε αν δεν..;" (What-if-not?) και η επίδρασή της στις στάσεις των φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης απέναντι στα μαθηματικά The effect of the problem posing strategy of “What-if-not?” on preservice teachers’ attitudes towards mathematics |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Φοιτητές -- Στάσεις |
Keywords: | Στάσεις,Κατασκευή προβλήματος,"Τι θα συνέβαινε αν δεν..;",Ανοιχτά και κλειστά προβλήματα,Βαθμολογική επίδοση,Attitudes,Problem posing,What-if-not?,Open-ended and closed problems,Grade performance |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30026 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9917 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΚΑΤΩΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ 2020.pdf | 944.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License