Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30026
Title: Η στρατηγική κατασκευής προβλημάτων "Τι θα συνέβαινε αν δεν..;" (What-if-not?) και η επίδρασή της στις στάσεις των φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης απέναντι στα μαθηματικά
The effect of the problem posing strategy of “What-if-not?” on preservice teachers’ attitudes towards mathematics
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Φοιτητές -- Στάσεις
Keywords: Στάσεις,Κατασκευή προβλήματος,"Τι θα συνέβαινε αν δεν..;",Ανοιχτά και κλειστά προβλήματα,Βαθμολογική επίδοση,Attitudes,Problem posing,What-if-not?,Open-ended and closed problems,Grade performance
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30026
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9917
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΑΤΩΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ 2020.pdf944.72 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons