Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38972
Title: Προβλήματα παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές σχολικής ηλικίας: βιβλιογραφική ανασκόπηση
Written expression difficulties in school-age students: a literature review
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Εκπαίδευση
Special education
Ειδική αγωγή
Keywords: Παραγωγή γραπτού λόγου,Θεωρίες γραφής,Παράμετροι,Ακουστική αναπηρία,Νοητική αναπηρία,Διαταραχή αυτιστικού φάσματος(ΔΑΦ),Μαθησιακές δυσκολίες,Αξιολόγηση,Διδασκαλία,Written language production,Writing theories,Factors,Hearing impairment,Intellectual disability,Autism spectrum disorder(ASD),Learning disabilities,Assessment,Teaching
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38972
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Ζαφείρη Μαρία-Χρυσούλα (2025).pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons