Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38833| Title: | ChatGPT στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: απόψεις και παράγοντες υιοθέτησης από προπτυχιακούς φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ChatGPT in Science Education: perspectives and adoption factors among undergraduate students of the Department of Primary Education at the University of Ioannina | 
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | 
| Subject classification: | Φυσικές Επιστήμες | 
| Keywords: | Τεχνητή Νοημοσύνη,Απόψεις φοιτητών,Artificial intelligence | 
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38833 | 
| Appears in Collections: | Διατριβές  Μεταπτυχιακής  Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. Παγιατη Μαρία Ελένη (2025).pdf | 2.6 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
 
                         
                         
     
    