Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38833
Title: ChatGPT στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: απόψεις και παράγοντες υιοθέτησης από προπτυχιακούς φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ChatGPT in Science Education: perspectives and adoption factors among undergraduate students of the Department of Primary Education at the University of Ioannina
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Φυσικές Επιστήμες
Keywords: Τεχνητή Νοημοσύνη,Απόψεις φοιτητών,Artificial intelligence
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38833
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Παγιατη Μαρία Ελένη (2025).pdf2.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.