Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37959
Title: | Η επαγγελματική εξουθένωση των ειδικών παιδαγωγών ως επιδραστικός παράγοντας στη διδακτική αυτοαποτελεσματικότητά τους και στη σχέση τους με τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής: η περίπτωση της παράλληλης στήριξης The burnout of special educators as an influential factor in their teaching self-efficacy and their relationship with general education teachers: the case of parallel support |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Special Education |
Keywords: | Παράλληλη στήριξη,Parallel Support,Επαγγελματική εξουθένωση,Professional burnout,Συνδιδασκαλία,Co-teaching |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37959 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17666 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. Ξανθοπούλου Βασιλική (2024).pdf | 4.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License