Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37959
Title: Η επαγγελματική εξουθένωση των ειδικών παιδαγωγών ως επιδραστικός παράγοντας στη διδακτική αυτοαποτελεσματικότητά τους και στη σχέση τους με τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής: η περίπτωση της παράλληλης στήριξης
The burnout of special educators as an influential factor in their teaching self-efficacy and their relationship with general education teachers: the case of parallel support
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Special Education
Keywords: Παράλληλη στήριξη,Parallel Support,Επαγγελματική εξουθένωση,Professional burnout,Συνδιδασκαλία,Co-teaching
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37959
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17666
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Ξανθοπούλου Βασιλική (2024).pdf4.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons