Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36791
Title: Ο επιστημονικός εγγραμματισμός στο διεθνές πρόγραμμα για την αξιολόγηση των μαθητών (Programme for International Student Assessment - PISA) 2015: επεξεργασία, ανάλυση, οπτικοποίηση δεδομένων και συγκριτικές αναφορές για την Ελλάδα και χώρες της Ευρώπης
Scientific literacy in the programme for international student assessment (PISA) 2015: data processing, analysis, visualization and comparative reports for Greece and European countries
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Εγγραμματισμός
Literacy
Keywords: PISA 2015,Δεξιότητες,Γνώσεις,Knowledge,Competencies,Αξιολόγηση μαθητών,Student assessment
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36791
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16504
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Τζιτζιλής Δημήτριος (2024).pdf5.96 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons