Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33363
Title: Επαυξημένη Πραγματικότητα στην κατανόηση εννοιών Φυσικής σε μαθητές με Νοητική Αναπηρία
Augmented reality in plysics concepts understanding to students with intellectual disability
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής
Subject classification: Ψηφιακή Τεχνολογία
Ειδική Εκπαίδευση
Διδακτική της Φυσικής
Keywords: Επαυξημένη Πραγματικότητα (ΕΠ),Νοητική Αναπηρία (ΝΑ),Έννοιες Φυσικής,Φάσεις του Νερού,Μακρόκοσμος,Μικρόκοσμος,Μόρια,Ερευνητικό Σχέδιο Μεμονωμένου Ατόμου,Διερευνητική Μάθηση,Συστηματική Διδασκαλία
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33363
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13079
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. Ιατράκη Γεωργία (2023).pdf5.79 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons