Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33363
Title: | Επαυξημένη Πραγματικότητα στην κατανόηση εννοιών Φυσικής σε μαθητές με Νοητική Αναπηρία Augmented reality in plysics concepts understanding to students with intellectual disability |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής |
Subject classification: | Ψηφιακή Τεχνολογία Ειδική Εκπαίδευση Διδακτική της Φυσικής |
Keywords: | Επαυξημένη Πραγματικότητα (ΕΠ),Νοητική Αναπηρία (ΝΑ),Έννοιες Φυσικής,Φάσεις του Νερού,Μακρόκοσμος,Μικρόκοσμος,Μόρια,Ερευνητικό Σχέδιο Μεμονωμένου Ατόμου,Διερευνητική Μάθηση,Συστηματική Διδασκαλία |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33363 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13079 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. Ιατράκη Γεωργία (2023).pdf | 5.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License