Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32939| Title: | Γλωσσικός σεξισμός: διδακτικός σχεδιασμός και αξιοποίηση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Α΄ Λυκείου Sexist language: design and implementation of a critical literacy program in secondary education |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
| Subject classification: | Γλωσσικός σεξισμός Linguistic sexism |
| Keywords: | Σεξισμός,Έμφυλα στερεότυπα,Κριτικός γραμματισμός,Μοντέλο πολυγραμματισμών,Sexism,Gender stereotypes,Critical literacy,Multiliteracies model |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32939 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12739 |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. ΑΖΕΛΗ ΕΡΑΣΜΙΑ 2023.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License