Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32939
Title: Γλωσσικός σεξισμός: διδακτικός σχεδιασμός και αξιοποίηση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Α΄ Λυκείου
Sexist language: design and implementation of a critical literacy program in secondary education
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Γλωσσικός σεξισμός
Linguistic sexism
Keywords: Σεξισμός,Έμφυλα στερεότυπα,Κριτικός γραμματισμός,Μοντέλο πολυγραμματισμών,Sexism,Gender stereotypes,Critical literacy,Multiliteracies model
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32939
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12739
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΑΖΕΛΗ ΕΡΑΣΜΙΑ 2023.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons