Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32884
Title: | Η γονεϊκή εμπλοκή στην εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία: οι παράγοντες της αισιοδοξίας και της ποιότητας της γονεϊκής σχέσης Parental involvement in education of people with disability: the determinants of optimism and parental relationship quality |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Ειδική αγωγή Special education |
Keywords: | Παιδιά με αναπηρίες,Εκπαίδευση,Σχέση γονέα- παιδιού,Αισιοδοξία,Children with disabilities,Education,Parent-child relationship,Optimism |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32884 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12685 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. Γελάτσορα Κωνσταντίνα Ολυμπία (2023).pdf | 2.44 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License