Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32884
Title: Η γονεϊκή εμπλοκή στην εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία: οι παράγοντες της αισιοδοξίας και της ποιότητας της γονεϊκής σχέσης
Parental involvement in education of people with disability: the determinants of optimism and parental relationship quality
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Ειδική αγωγή
Special education
Keywords: Παιδιά με αναπηρίες,Εκπαίδευση,Σχέση γονέα- παιδιού,Αισιοδοξία,Children with disabilities,Education,Parent-child relationship,Optimism
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32884
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12685
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Γελάτσορα Κωνσταντίνα Ολυμπία (2023).pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons