Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32541
Title: Η επίδραση ενός εξ αποστάσεως εργαστηρίου στην αυτοαποτελεσματικότητα και στις γνώσεις σε έννοιες και φαινόμενα της θερμότητας και θερμοκρασίας σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς
The effect of a remote laboratory on prospective teachers' self-efficacy beliefs and knowledge of thermal concepts
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής
Subject classification: Εκπαίδευση
Education
Keywords: Αυτοαποτελεσματικότητα,Εξ αποστάσεως διδασκαλία,Φυσική,Θερμότητα,Θερμοκρασία,Self-efficacy,Distance teaching,Physics,Heat,Temperature
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32541
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12352
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Μπασούκα Ελισάβετ (2022).pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons