Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32541
Title: | Η επίδραση ενός εξ αποστάσεως εργαστηρίου στην αυτοαποτελεσματικότητα και στις γνώσεις σε έννοιες και φαινόμενα της θερμότητας και θερμοκρασίας σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς The effect of a remote laboratory on prospective teachers' self-efficacy beliefs and knowledge of thermal concepts |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής |
Subject classification: | Εκπαίδευση Education |
Keywords: | Αυτοαποτελεσματικότητα,Εξ αποστάσεως διδασκαλία,Φυσική,Θερμότητα,Θερμοκρασία,Self-efficacy,Distance teaching,Physics,Heat,Temperature |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32541 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12352 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. Μπασούκα Ελισάβετ (2022).pdf | 1.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License