Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32541
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπασούκα, Ελισάβετel
dc.contributor.authorBasouka, Elisaveten
dc.date.accessioned2023-03-21T09:10:58Z-
dc.date.available2023-03-21T09:10:58Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32541-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12352-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/*
dc.subjectΑυτοαποτελεσματικότηταel
dc.subjectΕξ αποστάσεως διδασκαλίαel
dc.subjectΦυσικήel
dc.subjectΘερμότηταel
dc.subjectΘερμοκρασίαel
dc.subjectSelf-efficacyen
dc.subjectDistance teachingen
dc.subjectPhysicsen
dc.subjectHeaten
dc.subjectTemperatureen
dc.titleΗ επίδραση ενός εξ αποστάσεως εργαστηρίου στην αυτοαποτελεσματικότητα και στις γνώσεις σε έννοιες και φαινόμενα της θερμότητας και θερμοκρασίας σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούςel
dc.titleThe effect of a remote laboratory on prospective teachers' self-efficacy beliefs and knowledge of thermal conceptsen
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαίδευση
heal.classificationEducation
heal.dateAvailable2023-03-21T09:11:58Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγήςel
heal.publicationDate2022-09-
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης μιας εξ αποστάσεως διδακτικής παρέμβασης στην αυτοαποτελεσματικότητα σχετικά με τη διδασκαλία της Φυσικής και στις γνώσεις σχετικά με έννοιες και φαινόμενα της θερμότητας και της θερμοκρασίας σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 46 φοιτητές που φοιτούσαν στο τρίτο έτος των σπουδών τους στο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε.) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο, με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που αφορούσε έννοιες της θερμότητας και ερωτήσεις κλίμακας Likert, που αφορούσαν την αυτοαποτελεσματικότητά τους σχετικά με τη διδασκαλία της Φυσικής. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι ο μέσος όρος της επίδοσης των φοιτητών στο ερωτηματολόγιο για τη θερμότητα βελτιώθηκε αλλά παρέμεινε χαμηλός. Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρξε στατιστικά σημαντική διαφορά όσον αφορά την αυτοαποτελεσματικότητα για τη διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής ενώ δεν παρατηρήθηκε στατιστικά σημαντική διαφορά όσον αφορά τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα.el
heal.abstractThe purpose of this study is to investigate the effect of a remote laboratory on prospective teachers' self-efficacy beliefs and knowledge of thermal concepts. The study sample included 46 third-year students from the Department of Primary Education in the University of Ioannina. Participants were asked to complete a questionnaire, with multiple-choice questions related to heat concepts and Likert-scale questions, related to physics teaching efficacy beliefs. According to the results, it seems that their performance in heat conceptual questions improved but still remained low. In addition, the results showed that there was a statistically significant difference in terms of self-efficacy beliefs, while no statistically significant difference was observed in terms of outcome expectancy.en
heal.advisorNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages121el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Μπασούκα Ελισάβετ (2022).pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons