Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32499| Title: | Κλιματική αλλαγή: Αντιλήψεις και αυτοαποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών ως προς τη διδασκαλία της στο
δημοτικό σχολείο Climate change: Teachers’ perceptions and self-efficacy concerning teaching the subject in elementary school |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. |
| Subject classification: | Περιβαλλοντική εκπαίδευση Environmental education |
| Keywords: | Κλιματική αλλαγή,Εκπαίδευση,Βασικές αντιλήψεις,Αυτοαποτελεσματικότητα,Εκπαιδευτικοί,Δημοτικό σχολείο,Climate change,Education,Perception,Self-efficacy,Teachers,Elementary school |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32499 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12310 |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. Ένεζλη Αριστέα (2022).pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License