Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32499
Title: Κλιματική αλλαγή: Αντιλήψεις και αυτοαποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών ως προς τη διδασκαλία της στο δημοτικό σχολείο
Climate change: Teachers’ perceptions and self-efficacy concerning teaching the subject in elementary school
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Subject classification: Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Environmental education
Keywords: Κλιματική αλλαγή,Εκπαίδευση,Βασικές αντιλήψεις,Αυτοαποτελεσματικότητα,Εκπαιδευτικοί,Δημοτικό σχολείο,Climate change,Education,Perception,Self-efficacy,Teachers,Elementary school
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32499
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12310
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Ένεζλη Αριστέα (2022).pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons