Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32499
Title: | Κλιματική αλλαγή: Αντιλήψεις και αυτοαποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών ως προς τη διδασκαλία της στο
δημοτικό σχολείο Climate change: Teachers’ perceptions and self-efficacy concerning teaching the subject in elementary school |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. |
Subject classification: | Περιβαλλοντική εκπαίδευση Environmental education |
Keywords: | Κλιματική αλλαγή,Εκπαίδευση,Βασικές αντιλήψεις,Αυτοαποτελεσματικότητα,Εκπαιδευτικοί,Δημοτικό σχολείο,Climate change,Education,Perception,Self-efficacy,Teachers,Elementary school |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32499 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12310 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. Ένεζλη Αριστέα (2022).pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License