Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32318
Title: Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών που διδάσκουν θετικές επιστήμες, όσον αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19
Attitudes and perceptions of teachers teaching sciences in Greek education, regarding remote teaching during the COVID-19 pandemic
Alternative title / Subtitle: προβλήματα, προκλήσεις και προοπτικές
problems, challenges, and prospects
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής
Subject classification: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Keywords: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση,Εφαρμογή σύγχρονης και ασύγχρονης σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης,Θετικές επιστήμες,Remote education,Implementation of modern and asynchronous school distance learning,Positive sciences
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32318
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12129
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΙΡΗ 2022.pdf3.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons