Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑλεξίου, Μαίρηel
dc.contributor.authorAlexiou, Mairien
dc.date.accessioned2023-02-03T10:25:52Z-
dc.date.available2023-02-03T10:25:52Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32318-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12129-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΕφαρμογή σύγχρονης και ασύγχρονης σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσηςel
dc.subjectΘετικές επιστήμεςel
dc.subjectRemote educationen
dc.subjectImplementation of modern and asynchronous school distance learningen
dc.subjectPositive sciencesen
dc.titleΣτάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών που διδάσκουν θετικές επιστήμες, όσον αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19el
dc.titleAttitudes and perceptions of teachers teaching sciences in Greek education, regarding remote teaching during the COVID-19 pandemicen
dc.typemasterThesis*
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis*
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleπροβλήματα, προκλήσεις και προοπτικέςel
heal.secondaryTitleproblems, challenges, and prospectsen
heal.classificationΕξ αποστάσεως εκπαίδευση-
heal.dateAvailable2023-02-03T10:26:52Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγήςel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΗ επέλαση της πανδημίας COVID-19 στον ελλαδικό χώρο και το κλείσιμο των σχολικών μονάδων καθώς και των Πανεπιστημίων, λόγω της αυξημένης μετάδοσης των κρουσμάτων, κατέστησαν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση υποχρεωτική σε όλες τις βαθμίδες. Για τις βαθμίδες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης το γεγονός αυτό αποτέλεσε πρόκληση, μιας και ήταν μια πρωτοεμφανιζόμενη μέθοδος διδασκαλίας που ελάχιστες φορές φαίνεται να είχε χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν από εκπαιδευτικούς στην Ελλάδα. Ο κάθε εκπαιδευτικός αντιμετώπισε τις δικές του δυσκολίες και αναζήτησε μεθόδους, διαδικτυακές εφαρμογές και ηλεκτρονικά εργαλεία, για να προωθήσει τη γνώση στον επιστημονικό τομέα του και για να προσεγγίσει στους μαθησιακούς στόχους του, όπως και στη διά ζώσης διδασκαλία. Μέσα από την παρούσα εργασία παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνάς μου, που σκοπό έχει να εξετάσει τις στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών που διδάσκουν θετικές επιστήμες, όσον αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19 και να αναδείξει τα προβλήματα, τις προκλήσεις και προοπτικές από τη χρήση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Ειδικότερα εξετάζονται: Πρώτον, ποιες ήταν οι εμπειρίες των εκπαιδευτικών του δείγματος αναφορικά με τη σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τη διδασκαλία των θετικών επιστημών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Δεύτερον, ποιες είναι οι αντιλήψεις, οι στάσεις αλλά και οι εμπειρίες τους αναφορικά με την εφαρμογή της ασύγχρονης και της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη διδασκαλία των θετικών επιστημών κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19 και τρίτον, ακολουθεί διερεύνηση των προοπτικών εφαρμογής της σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη διδασκαλία των θετικών επιστημών για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.el
heal.abstractThe spread of the Covid-19 pandemic in Greece and the closure of schools and universities, due to the increased transmission of cases, made remote education mandatory at all levels. For the levels of Primary and Secondary Education, this fact was a challenge, since it was a new teaching method that seems to have been used very few times in the past by teachers in Greece. Each teacher faced his own difficulties and looked for methods, online applications, and electronic tools to promote knowledge in his scientific field and approach his learning goals, as well as in live teaching. Through this work, the results of my research are presented, which aims to examine the attitudes and perceptions of teachers who teach science, regarding remote education during the period of the COVID-19 pandemic and to highlight the problems challenges, and perspectives from the use of distance education. In particular, it examines: .1. What were the experiences of the teachers of the sample regarding modern and asynchronous distance learning for the teaching of science in Primary and Secondary Education, .2. What are their perceptions, attitudes and experiences regarding the application of asynchronous and modern distance learning in the teaching of science during the period of the COVID-19 pandemic and .3. Finally, there follows an investigation of the perspectives of the application of modern and asynchronous distance learning in the teaching of science for Primary and Secondary education.en
heal.advisorNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜικρόπουλος, Αναστάσιοςel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages119 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΙΡΗ 2022.pdf3.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons