Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32290
Title: Η ενσωμάτωση της επαυξημένης πραγματικότητας στη διδασκαλία των φυσικών επιστήμων στο λύκειο
The integration of augmented reality in high school science teaching
Alternative title / Subtitle: μελέτη περίπτωσης φυσική Α' Λυκείου, 1ος και 3ος νομός του Νεύτωνα
case study high school physics, 1st and 3rd low of Newton
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής
Subject classification: Νόμοι -- Νεύτωνα
Keywords: Επαυξημένη πραγματικότητα,Νόμοι -- Νεύτωνα,Φυσικές Επιστήμες,Λύκειο,Augmented reality,Newton' Laws,Sciences,High school
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32290
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12101
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΑΓΓΕΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 2022.pdf3.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons