Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32287
Title: Βιώσιμη ανάπτυξη στην προσχολική ηλικία
Sustainable development in preschool
Alternative title / Subtitle: μια ποιοτική μελέτη των αντιλήψεων και των εμπειριών των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην προσχολική ηλικία σε νηπιαγωγεία της Κέρκυρας
a qualitative study of pre-school teachers' perceptions and experiences of sustainable development in pre-school in preschools in Corfu
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής
Subject classification: Προσχολική εκπαίδευση
Keywords: Βιώσιμη ανάπτυξη παιδιών,Προσχολική εκπαίδευση,Αειφόρος ανάπτυξη,Νηπιαγωγός,Περιβαλλοντική εκπαίδευση,Αειφόρος ανάπτυξη,Sustainable child development,Early childhood education,Kindergarten,Environmental education,Sustainable developmentt
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32287
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12098
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΑΣΙΟΥΛΑ ΣΟΦΙΑ 2022.pdf902.01 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons