Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32287
Title: | Βιώσιμη ανάπτυξη στην προσχολική ηλικία Sustainable development in preschool |
Alternative title / Subtitle: | μια ποιοτική μελέτη των αντιλήψεων και των εμπειριών των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην προσχολική ηλικία σε νηπιαγωγεία της Κέρκυρας a qualitative study of pre-school teachers' perceptions and experiences of sustainable development in pre-school in preschools in Corfu |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής |
Subject classification: | Προσχολική εκπαίδευση |
Keywords: | Βιώσιμη ανάπτυξη παιδιών,Προσχολική εκπαίδευση,Αειφόρος ανάπτυξη,Νηπιαγωγός,Περιβαλλοντική εκπαίδευση,Αειφόρος ανάπτυξη,Sustainable child development,Early childhood education,Kindergarten,Environmental education,Sustainable developmentt |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32287 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12098 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΤΑΣΙΟΥΛΑ ΣΟΦΙΑ 2022.pdf | 902.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License