Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤασιούλα, Σοφίαel
dc.contributor.authorTasioula, Sofiaen
dc.date.accessioned2023-01-27T11:32:12Z-
dc.date.available2023-01-27T11:32:12Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32287-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12098-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΒιώσιμη ανάπτυξη παιδιώνel
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectΑειφόρος ανάπτυξηel
dc.subjectΝηπιαγωγόςel
dc.subjectΠεριβαλλοντική εκπαίδευσηel
dc.subjectΑειφόρος ανάπτυξηel
dc.subjectSustainable child developmenten
dc.subjectEarly childhood educationen
dc.subjectKindergartenen
dc.subjectEnvironmental educationen
dc.subjectSustainable developmentten
dc.titleΒιώσιμη ανάπτυξη στην προσχολική ηλικίαel
dc.titleSustainable development in preschoolen
dc.typemasterThesis*
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleμια ποιοτική μελέτη των αντιλήψεων και των εμπειριών των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην προσχολική ηλικία σε νηπιαγωγεία της Κέρκυραςel
heal.secondaryTitlea qualitative study of pre-school teachers' perceptions and experiences of sustainable development in pre-school in preschools in Corfuen
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευση-
heal.dateAvailable2023-01-27T11:33:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγήςel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΗ αειφόρος ανάπτυξη αποτελεί ένα παγκόσμιο φαινόμενο το οποίο σήμερα θεωρείται πιο επίκαιρο από ποτέ ενώ, παράλληλα η εκπαίδευση δείχνει να κατέχει τα πρωτεία σε αυτό το πλαίσιο. Ο βαθμός στον οποίο το θέμα έχει προτεραιότητα στην προσχολική ηλικία είναι γιατί αναντίρρητα επηρεάζει τις πρακτικές και την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τις ενέργειες που θα εφαρμόσουν στην πορεία της ζωής τους (Borg, 2017). Σκοπός, λοιπόν, αυτής της μελέτης είναι να εξετάσει την αντίληψη των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας και τα σημεία που θα πρέπει να επικεντρωθούν ώστε η αειφόρος ανάπτυξη στο νηπιαγωγείο να σχετίζεται όσο τον δυνατόν περισσότερο με την βιώσιμη ανάπτυξη των παιδιών. Για να μελετηθεί αυτό, λαμβάνουμε ως βάση ένα αξιόλογο βιβλιογραφικό υλικό και απαντήσεις από 20 δασκάλους προσχολικής ηλικίας μέσω συνεντεύξεων σε νηπιαγωγεία της Κέρκυρας.el
heal.abstractSustainable development is a global phenomenon which today is considered more relevant than ever while, at the same time, education seems to hold the primaries in this context. The extent to which the topic is prioritized in preschool is because it undeniably affects children's practices and awareness of the actions, they will implement in their life course (Borg, 2017). Therefore, the purpose of this study is to examine the perception of pre-school teachers and the points that should be focused so that sustainable development in kindergarten is related as much as possible to the sustainable development of children. In order to study this, we take as a basis a valuable bibliographic material and answers from 20 preschool teachers through interviews in preschools in Corfu.en
heal.advisorNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κώσταςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages79 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΑΣΙΟΥΛΑ ΣΟΦΙΑ 2022.pdf902.01 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons