Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31885
Title: | Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την διδασκαλία της ανάγνωσης σε μαθητές με νοητική αναπηρία Reading interventions to students with intellectual disability |
Alternative title / Subtitle: | μια συστηματική ανασκόπηση a systematic review |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Διδασκαλία |
Keywords: | Διδασκαλία,Ανάγνωση,Νοητική αναπηρία,Συστηματική ανασκόπηση,Teaching,Reading,Intellectual disability,Systematic review |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31885 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11700 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΝΤΟΥΡΛΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2022.pdf | 2.65 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License