Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31885
Title: Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την διδασκαλία της ανάγνωσης σε μαθητές με νοητική αναπηρία
Reading interventions to students with intellectual disability
Alternative title / Subtitle: μια συστηματική ανασκόπηση
a systematic review
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Διδασκαλία
Keywords: Διδασκαλία,Ανάγνωση,Νοητική αναπηρία,Συστηματική ανασκόπηση,Teaching,Reading,Intellectual disability,Systematic review
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31885
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11700
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΝΤΟΥΡΛΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2022.pdf2.65 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons