Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31648
Title: Using psychophysiological measures to assess learners’ cognitive and affective states in a theory-based gamified MOOC
Χρήση ψυχοφυσιολογικών μετρήσεων για την αξιολόγηση γνωστικών και συναισθηματικών καταστάσεων εκπαιδευομένων σε MOOC βασισμένων σε θεωρίες παιχνιδοποίησης
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Gamification
Keywords: Massive open online courses,Gamification,Electroencephalography (EEG),Engagement,Learner's cognitive states,Spectral analysis,Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα,Παιχνιδοποίηση,Ηλεκτροεγκεφαλογραφία (ΗΕΓ),Εμπλοκή,Γνωστικές καταστάσεις εκπαιδευόμενου,Φασματική ανάλυση
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31648
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11464
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΤΣΙΑΡΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ 2021.pdf3.32 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons