Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31648
Title: | Using psychophysiological measures to assess learners’ cognitive and affective states in a theory-based gamified MOOC Χρήση ψυχοφυσιολογικών μετρήσεων για την αξιολόγηση γνωστικών και συναισθηματικών καταστάσεων εκπαιδευομένων σε MOOC βασισμένων σε θεωρίες παιχνιδοποίησης |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Gamification |
Keywords: | Massive open online courses,Gamification,Electroencephalography (EEG),Engagement,Learner's cognitive states,Spectral analysis,Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα,Παιχνιδοποίηση,Ηλεκτροεγκεφαλογραφία (ΗΕΓ),Εμπλοκή,Γνωστικές καταστάσεις εκπαιδευόμενου,Φασματική ανάλυση |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31648 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11464 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΤΣΙΑΡΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ 2021.pdf | 3.32 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License