Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31366
Title: Γνώσεις, στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τα σχολικά προγράμματα παρέμβασης σε παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς και επιθετικότητας
Knowledge, attitudes and perceptions of primary and secondary school teachers about school intervention programs for children with behavioral problems and aggression
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αντιλήψεις
Keywords: Αντιλήψεις,Στάσεις,Προγράμματα παρέμβασης,Επιθετικότητα,Προβλήματα συμπεριφοράς,Perceptions,Attitudes,Intervention programs,Aggression,Behavioral problems
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31366
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11187
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΙΩΡΓΑ ΑΜΑΛΙΑ 2021.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons