Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31366
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓιώργα, Αμαλίαel
dc.date.accessioned2021-09-21T08:02:15Z-
dc.date.available2021-09-21T08:02:15Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31366-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11187-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑντιλήψειςel
dc.subjectΣτάσειςel
dc.subjectΠρογράμματα παρέμβασηςel
dc.subjectΕπιθετικότηταel
dc.subjectΠροβλήματα συμπεριφοράςel
dc.subjectPerceptionsen
dc.subjectAttitudesen
dc.subjectIntervention programsen
dc.subjectAggressionen
dc.subjectBehavioral problemsen
dc.titleΓνώσεις, στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τα σχολικά προγράμματα παρέμβασης σε παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς και επιθετικότηταςel
dc.titleKnowledge, attitudes and perceptions of primary and secondary school teachers about school intervention programs for children with behavioral problems and aggressionen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΑντιλήψεις-
heal.dateAvailable2021-09-21T08:03:15Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: 79-85el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των γνώσεων, των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τα σχολικά προγράμματα παρέμβασης σε παιδιά που παρουσιάζουν προβλήματα συμπεριφοράς και επιθετικότητας. Η έρευνα διεξήχθη από τον Μάιο ως τον Αύγουστο του 2020, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και το συνολικό δείγμα ανήλθε σε 128 υποκείμενα (Ν=128). Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκαν οι γνώσεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών σχετικά με την εφαρμογή προγραμμάτων παρέμβασης στις σχολικές τάξεις, το ποσοστό αυτών που τάσσονται υπέρ της εφαρμογής προγραμμάτων παρέμβασης αλλά και το ποσοστό των εκπαιδευτικών που έχουν προβεί στην εφαρμογή αυτών στην τάξη. Επιπλέον, διερευνήθηκε η στάση των εκπαιδευτικών έναντι των τεχνικών παρέμβασης αλλά και ο τρόπος με τον οποίο οι ίδιοι αξιολογούν τις ικανότητές τους, ως προς την εφαρμογή αυτών. Επιπρόσθετα, εξετάσθηκε αν παράγοντες όπως το φύλο, επηρεάζουν τις γνώσεις, τις αντιλήψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών έναντι των προγραμμάτων παρέμβασης ή και την απόφασή τους να προβούν στην εφαρμογή τους στην τάξη. Ακόμη, διερευνήθηκε αν υπάρχουν διαφορές στα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών που προτίθενται να εφαρμόσουν προγράμματα παρέμβασης. Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας έδειξαν ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών έχει τις στοιχειώδεις γνώσεις για τα προγράμματα παρέμβασης. Επιπλέον, το δείγμα φάνηκε να έχει θετική αντίληψη και στάση έναντι των προγραμμάτων παρέμβασης και η πλειοψηφία επιθυμεί την εφαρμογή τους στην τάξη. Παρ’ όλα αυτά, ελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν ήδη εφαρμόσει πρόγραμμα παρέμβασης. Δημογραφικά και εργασιακά χαρακτηριστικά φάνηκε να μην επηρεάζουν τις απαντήσεις του δείγματος.el
heal.abstractThe purpose of this study was to investigate the knowledge, attitudes and perceptions of primary and secondary school teachers about school intervention programs for children with behavioral and aggression problems. The research was conducted from M ay to August 2020, in primary and secondary school teachers and the total sample amounted to 128 subjects (N = 128). M ore specifically, the knowledge of Greek teachers about the implementation of intervention programs in school classrooms, the percentage of those who are in favor of the implementation of intervention programs and the percentage of teachers who have implemented intervention programs in the classroom were investigated. In addition, the attitude of the teachers towards the intervention techniques was investigated, as well as the way in which they evaluate their abilities. In addition, it was examined whether factors such as gender influence teachers' knowledge, perceptions and attitudes towards intervention programs or their decision to implement them in the classroom. It was also investigated whether there are differences in the characteristics of teachers who intend to implement intervention programs. The findings of the present study showed that the majority of teachers have a basic knowledge of intervention programs. In addition, the sample seemed to have a positive attitude towards intervention programs and the majority wants their implementation in the classroom. Nevertheless, just a few have already implemented an intervention program. Demographic and occupational characteristics did not appear to affect sample responses.en
heal.advisorNameΜπρούζος, Ανδρέαςel
heal.committeeMemberNameΜπρούζος, Ανδρέαςel
heal.committeeMemberNameΕμβαλωτής, Αναστάσιοςel
heal.committeeMemberNameΜισαηλίδη, Πλουσίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages94 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΙΩΡΓΑ ΑΜΑΛΙΑ 2021.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons