Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31208
Title: Η επίδραση της διγλωσσίας και των διδακτικών πρακτικών στην αναγνωστική επίδοση παιδιών μεταναστών στην Ελλάδα
The effect of bilingualism and teaching practices on the reading performance of immigrant children in Greece
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Διγλωσσία
Keywords: Δίγλωσσοι μετανάστες μαθητές,Αναγνωστική επίδοση,Πρακτικές διδασκαλίας της ανάγνωσης,Bilingual immigrant students,Reading performance,Reading teaching practices
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31208
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11033
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΠΑΠΑΔΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 2020.pdf7.27 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons