Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30697
Title: Ακαδημαϊκή αναβλητικότητα σε φοιτητικό πληθυσμό
Academic procrastination among undergraduate population
Alternative title / Subtitle: ο ρόλος της αυτοεκτίμησης, της αυτοαποτελεσματικότητας και της συναισθηματικής νοημοσύνης
the role of self-esteem, self-efficacy and emotional intelligence
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αυτοεκτίμηση
Keywords: Αναβλητικότητα σπουδών,Προσωπικότητα,Αυτοεκτίμηση,Αυτοαποτελεσματικότητα,Συναισθηματική νοημοσύνη,Academic Procrastination,Personality,Self-esteem,Self-Efficacy,Emotional intelligence
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30697
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10539
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΣΙΩΖΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ 2020.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons