Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30673
Title: | Εμπειρική μελέτη για τον γραμματισμό των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου στο φυσικό φαινόμενο του σεισμού Empirical study on the literacy of the primary school students for the earthquake |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Φυσικές καταστροφές |
Keywords: | Εναλλακτικές ιδέες,Γραμματισμός,Φυσικές καταστροφές,Φυσικό φαινόμενο του σεισμού,Alternative ideas,Λiteracy,Natural sciences,Νatural disasters,Earthquake |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30673 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10515 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΤΣΙΟΥΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2020.pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License