Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30673
Title: Εμπειρική μελέτη για τον γραμματισμό των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου στο φυσικό φαινόμενο του σεισμού
Empirical study on the literacy of the primary school students for the earthquake
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Φυσικές καταστροφές
Keywords: Εναλλακτικές ιδέες,Γραμματισμός,Φυσικές καταστροφές,Φυσικό φαινόμενο του σεισμού,Alternative ideas,Λiteracy,Natural sciences,Νatural disasters,Earthquake
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30673
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10515
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΣΙΟΥΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2020.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons