Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσιούρη, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2021-03-18T12:38:43Z-
dc.date.available2021-03-18T12:38:43Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30673-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10515-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕναλλακτικές ιδέεςel
dc.subjectΓραμματισμόςel
dc.subjectΦυσικές καταστροφέςel
dc.subjectΦυσικό φαινόμενο του σεισμούel
dc.subjectAlternative ideasen
dc.subjectΛiteracyen
dc.subjectNatural sciencesen
dc.subjectΝatural disastersen
dc.subjectEarthquakeen
dc.titleΕμπειρική μελέτη για τον γραμματισμό των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου στο φυσικό φαινόμενο του σεισμούel
dc.titleEmpirical study on the literacy of the primary school students for the earthquakeen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΦυσικές καταστροφές-
heal.dateAvailable2021-03-18T12:39:43Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ.70-78el
heal.abstractΈνα μεγάλο μέρος της ερευνητικής κοινότητας στον χώρο των Φυσικών Επιστημών ασχολείται με τις προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών, με τις στάσεις τους, τις αντιλήψεις τους και με τις εναλλακτικές τους ιδέες για τα φυσικά φαινόμενα, τα αντικείμενα της φύσης και τις σχετικές με αυτά έννοιες. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τον γραμματισμό των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου, αναφορικά με το φυσικό φαινόμενο του σεισμού και να ανιχνεύσει τις εναλλακτικές τους ιδέες. Το δείγμα της εμπειρικής έρευνας αποτέλεσαν 237 μαθητές των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων αστικών και ημιαστικών Δημοτικών Σχολείων του νομού Ιωαννίνων κατά τη σχολική χρονιά 2019-2020. Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο κοινό για όλες τις τάξεις. Οι στατιστικές αναλύσεις πραγματοποιήθηκαν με το στατιστικό πακέτο SPSS 24.0. Από τα αποτελέσματα της εμπειρικής μελέτης διαπιστώθηκε ότι δύο στους τρεις μαθητές έχουν εναλλακτικές ιδέες, εκ των οποίων κάποιες εξαρτώνται από την τάξη φοίτησής τους, αλλά δεν εξαρτώνται καθόλου από το φύλο τους.el
heal.abstractA large part of the research community in the field of Natural Sciences deals with students' pre-existing knowledge, their attitudes, their perceptions and their alternative ideas about natural phenomena, objects of nature and related concepts. The purpose of this paper is to distinguish the literacy of primary school students, regarding the natural phenomenon of the earthquake and to detect their alternative ideas. The sample of the empirical research consisted of 237 students of the four last grades of Primary Schools from the prefecture of Ioannina during the academic year 2019-2020. The same questionnaire was used for all classes. Statistical analyzes were performed with the statistical package SPSS 24.0. The results of the empirical study showed that two out of three students have alternative ideas, some of which depend on their grade, but do not depend at all on their gender.en
heal.advisorNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages80 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΣΙΟΥΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2020.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons