Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30251
Title: Η συνεργασία σχολείου-οικογένειας στην εκπαίδευση των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες
School-family cooperation in the education of children with learning disabilities
Alternative title / Subtitle: αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής
parents and special educators perceptions
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Σχολείο και οικογένεια
Keywords: Συνεργασία σχολείου οικογένειας,Αντιλήψεις,Γονείς παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες,Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής,Family school collaboration,Perceptions,Parents of children with learning difficulties,Special education teachers
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30251
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10139
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΟΛΕΤΣΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 2016.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons