Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30029
Title: Η προσωπικότητα και η ενσυναίσθηση ως παράμετροι διαμόρφωσης των στάσεων απέναντι στην από κοινού εκπαίδευση μαθητών με ή/και δίχως αναπηρία
Personality and empathy as parameters of configuration attitudes towards inclusive education of students with or/and without disabilities
Alternative title / Subtitle: η περίπτωση των μαθητών Ε’ και Στ’ τάξης δημοτικού σχολείου του νομού Αιτωλοακαρνανίας
the case of students of 5th and 6th grade of primary school in the county of Etoloakarnania.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Προσωπικότητα
Keywords: Προσωπικότητα,Ενσυναίσθηση,Αναπηρία,Στάσεις μαθητών,Personality,Empathy,Disability,Students’ attitudes
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30029
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9920
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΣΑΚΑΡΕΛΟΥ ΜΑΡΙΑ 2020.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons