Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30025
Alternative title / Subtitle: η περίπτωση του μαθήματος της ιστορίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
the case of History lesson in Primary Education
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αυτοαξιολόγηση
Keywords: Αξιολόγηση,Επίδοση,Μαθητής,Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,Ιστορία,Διαθεματικότητα,Διεπιστημονικότητα,Σχολικά εγχειρίδια,Αυτοαξιολόγηση,Διδασκαλία αυτοαξιολόγησης,Assessment,Performance,Student,Primary Education,History,Interdisciplinarity,Interdisciplinarity,School Manuals,Self-assessment,Self-assessment teaching
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30025
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9916
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ 2020.pdf2.16 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons