Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30025
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Σταματίναel
dc.date.accessioned2020-08-27T11:20:29Z-
dc.date.available2020-08-27T11:20:29Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30025-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9916-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΕπίδοσηel
dc.subjectΜαθητήςel
dc.subjectΠρωτοβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.subjectΙστορίαel
dc.subjectΔιαθεματικότηταel
dc.subjectΔιεπιστημονικότηταel
dc.subjectΣχολικά εγχειρίδιαel
dc.subjectΑυτοαξιολόγησηel
dc.subjectΔιδασκαλία αυτοαξιολόγησηςel
dc.subjectAssessmenten
dc.subjectPerformanceen
dc.subjectStudenten
dc.subjectPrimary Educationen
dc.subjectHistoryen
dc.subjectInterdisciplinarityen
dc.subjectInterdisciplinarityen
dc.subjectSchool Manualsen
dc.subjectSelf-assessmenten
dc.subjectSelf-assessment teachingen
dc.titleΑυτοαξιολόγηση της επίδοσης των μαθητώνel
dc.titleSelf-assessment of student performanceen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleη περίπτωση του μαθήματος της ιστορίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσηel
heal.secondaryTitlethe case of History lesson in Primary Educationen
heal.classificationΑυτοαξιολόγηση-
heal.dateAvailable2020-08-27T11:21:29Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 118-133el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο μάθημα της Ιστορίας. Πρόκειται για βιβλιογραφική ανασκόπηση – μελέτη, σκοπός της οποίας είναι η διαμόρφωση μιας πρότασης για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης της επίδοσης. Αρχικά, ερευνάται η εκπαιδευτική αξιολόγηση. Στη συνέχεια, εντοπίζονται οι αρχές, οι στόχοι, τα κριτήρια, οι μορφές και οι τεχνικές που μπορεί να λάβει η αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή. Μετέπειτα, πραγματοποιείται διερεύνηση της επιρροής που ασκούν η διαθεματικότητα και η διεπιστημονικότητα τόσο στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα όσο και στο μάθημα της Ιστορίας. Έτσι, πραγματοποιείται ανασκόπηση των σκοπών και των στόχων του μαθήματος, της σύγχρονης διδακτικής του, των μέσων και μεθόδων που πραγματώνεται η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών σε αυτό, μέσω των σχολικών εγχειριδίων. Τέλος, αποσαφηνίζεται ο όρος «αυτοαξιολόγηση», ερευνάται η σκοποθεσία, η μεθοδολογία και η διδασκαλία της και παρουσιάζονται προτάσεις εφαρμογής της για κάθε τάξη του Δημοτικού Σχολείου, όπου διδάσκεται το μάθημα της Ιστορίας.el
heal.abstractThis essay examines the application of self-assessment of Primary Education students' performance in History. This is a bibliographic review - study, the purpose of which was to formulate a proposal for the implementation of self-assessment of performance. Initially, the educational assessment, the performance of the students and their assessment is analyzed. Then, the principles, goals, criteria, forms and techniques that the student's performance evaluation can receive are identified. Subsequently, the influence of Interdisciplinarity and Interdisciplinarity on both the Greek educational reality and the history lesson is explored. As for the History lesson, the aims and objectives of the course, its modern teaching and the means and methods used to evaluate the performance of students in it, through school textbooks, are reviewed. Finally, the term self-assessment is clarified, its purpose, methodology and teaching are investigated and suggestions for its implementation are presented for each class of the Primary School where the History lesson is taught.en
heal.advisorNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΚωνσταντίνου, Χαράλαμποςel
heal.committeeMemberNameΝικολάου, Σουζάνα-Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΑναστασόπουλος, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages133 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ 2020.pdf2.16 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons