Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29869| Title: | Μαθηματική γνώση για τη διδασκαλία εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Elementary school teachers’ mathematical knowledge for teaching |
| Alternative title / Subtitle: | η περίπτωση των κλασμάτων the case of fractions |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
| Subject classification: | Κλάσματα |
| Keywords: | Κλάσματα,Μαθηματική γνώση για τη διδασκαλία,Εν ενεργεία εκπαιδευτικοί,Fractions,Mathematical knowledge,In service teachers |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29869 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9765 |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. ΤΣΕ ΕΛΕΑΝΑ 2020.pdf | 2 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License