Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29869
Title: Μαθηματική γνώση για τη διδασκαλία εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Elementary school teachers’ mathematical knowledge for teaching
Alternative title / Subtitle: η περίπτωση των κλασμάτων
the case of fractions
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Κλάσματα
Keywords: Κλάσματα,Μαθηματική γνώση για τη διδασκαλία,Εν ενεργεία εκπαιδευτικοί,Fractions,Mathematical knowledge,In service teachers
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29869
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9765
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΣΕ ΕΛΕΑΝΑ 2020.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons