Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29762
Title: | Εννοιολογικές προκλήσεις της έννοιας του κλάσματος Conceptual challenges in fraction learning |
Alternative title / Subtitle: | ρόλος των εγχειριδίων των Μαθηματικών του Δημοτικού the role of elementary school mathematics textbooks |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Κλάσματα |
Keywords: | Κλάσματα,Σχολικά εγχειρίδια,Όψη του κλάσματος,Αναπαραστάσεις,Παρανοήσεις μαθητών,Fractions,Textbooks,Fraction subconstructs,Representations,Misconceptions |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29762 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9757 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΜΑΡΙΑ 2019.pdf | 3.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License