Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29762
Title: Εννοιολογικές προκλήσεις της έννοιας του κλάσματος
Conceptual challenges in fraction learning
Alternative title / Subtitle: ρόλος των εγχειριδίων των Μαθηματικών του Δημοτικού
the role of elementary school mathematics textbooks
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Κλάσματα
Keywords: Κλάσματα,Σχολικά εγχειρίδια,Όψη του κλάσματος,Αναπαραστάσεις,Παρανοήσεις μαθητών,Fractions,Textbooks,Fraction subconstructs,Representations,Misconceptions
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29762
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9757
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΜΑΡΙΑ 2019.pdf3.1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons