Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29762| Title: | Εννοιολογικές προκλήσεις της έννοιας του κλάσματος Conceptual challenges in fraction learning  | 
| Alternative title / Subtitle: | ρόλος των εγχειριδίων των Μαθηματικών του Δημοτικού the role of elementary school mathematics textbooks  | 
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | 
| Subject classification: | Κλάσματα | 
| Keywords: | Κλάσματα,Σχολικά εγχειρίδια,Όψη του κλάσματος,Αναπαραστάσεις,Παρανοήσεις μαθητών,Fractions,Textbooks,Fraction subconstructs,Representations,Misconceptions | 
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29762 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9757  | 
| Appears in Collections: | Διατριβές  Μεταπτυχιακής  Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΜΑΡΙΑ 2019.pdf | 3.1 MB | Adobe PDF | View/Open | 
This item is licensed under a Creative Commons License