Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29698
Title: Η επίδραση των αναγνωστικών δυσκολιών στη διαμόρφωση του ψυχολογικού προφίλ μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Alternative title / Subtitle: εκπαιδευτικές παρεμβάσεις
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αναγνωστικές δυσκολίες
Keywords: Αναγνωστικές δυσκολίες,Αυτοαποτελεσματικότητα,Άγχος,Μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,Self efficacy,Anxiety,Reading difficulties,Secondary school students
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29698
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9695
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΝΟΥΣΙΑΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ 2019.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons