Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29484
Alternative title / Subtitle: διδακτικές προσεγγίσεις
teaching approaches
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Κίνητρα (Εκπαίδευση)
Keywords: Κίνητρα,Προσδοκίες αυτοαποτελεσματικότητας,Επαγγελματική εξουθένωση,Ειδικοί παιδαγωγοί,Εκπαιδευτικοί,Motivations,Self-efficacy beliefs,Occupational burnout,Special educators,Teachers
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29484
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.509
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΣΙΑΤΣΗ ΣΟΦΙΑ 2019.pdf2.96 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons